În Săptămâna Mare am petrecut trei zile (miercuri, joi și vineri) la Mănăstirea Surorilor „Congregatio Jesu” de la Timişu de Sus de lângă Predeal, cu susţinererea și bunătatea excepţionale ale Maicii Johana. A fost o pregătire pentru tabăra de vară a Cercetașilor Români Uniți din Apuseni, 6-13 iulie, când din Vechiul Regat vrem sa participam cu trei sau patru patrule.

La Timisu au fost cele două patrule de cercetașe: Ratonii şi Veveriţele – Lucia, Isa, Ana, Mălina, Alexia, Iulia, Irina, Maria M. și Denisa…

malina si isa ratonii si veveritele

cele doua patrule de fete

… și patrula de cercetași Lupii: Emanuel, Dănuț, Andi, Alex C. și Cristi.

Am vizitat Cheile Râșnoavei (un traseu de 25 kilometri, am urcat pe la poiana Secuilor și am coborât în Gara Timișu de Sus), Canionul Șapte Scări, am organizat jocuri cercetășești pe dealul din spatele mănăstirii, iar sora Marcela ne-a vorbit despre vocație – căsătorie sau viața consacrată.

image-1367935440

image-1367935703

image-1367935588

image-1367935641

A fost un bun prijlej petru cercetașe să se cunoască între ele înaintea taberei de vară, mai ales că vor veni mai multe fete noi în grup.

2013-05-02 15.21.09

Patrula de cercetași este bine sudată și l-a primit pe Alex C. la prima lui ieșire cu noi.

De asemenea – a fost o oportunitate de  pregătire spirituală pentru marea Sărbătoare a Paștilor, ne-am rugat împreună cu măicuțele Rozariul și am participat la Adorație.

2013-05-02 16.46.09

Am revenit în București în Vinerea Mare, după-amiază, la timp pentru a putea participa la Prohodul Domnului de la Biserica „Sfântul Vasile cel Mare” din București

vinerea mare

și a da  și o mână de ajutor în Sambăta Mare la pregătirea bisericii pentru marea sărbătoare a Învierii Domnului.

Emanuel Alex Ţ. si Alex C.

Emanuel, Alex Ţ. si Alex C.

lucia alexia ana

emanuel danut cristi ps mihai

Categorii: Cercetasie, Drumetie | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Tabără pregătitoare de Paști la Timișu de Sus – Cercetaşii Români Uniţi – Bucureşti

1. BogdanRecean

Din „mult putinul” trimis de voi a reiesit un sumar care spune totul.
    Cristos a Inviat!
    E totul super frumos. Felicitari voua tuturor pentru tot ce faceti. Si Domnul e alaturi de voi mereu.

2. Pingback: Mater Consolata la Manastirea catolica de la Timisul de Sus | Totdeauna gata!